en äkta Lina.

Publicerad 2009-10-17 17:09:01 i Allmänt,

Så typiskt!  internet fungerar inte på min dator idag, det är ju såklart när jag vill in på den och ta och ladda upp bilder.

Har jobbat med konfirmanderna idag iallafall, vi for till Tärendö med buss klockan kvart över nio och kom hem kring halv fyra. Super god lunch fick vi på Forest Hotel.!
Ska och äta tacobuffé med Evert och säkert någon mer som vill på Jernverket senare, efter det har Elin slutat och då kanske vi gör något busiigt :) haha lr så inte men iaf.

Nu håller jag på att fixa mina nails, nice jag vet.
Ska be Ellinor testa sminka mig också, en jätte häftig grej som jag måste ha nångång, kanske på halloween, lite det blir feest då ;) Hoja vad jag är jobbig idag, orka lyssna på mig. Lika att jag slutar skriva nu innan det blir alldeles för knasigt. Cya , puss!

 

ursäkta tjejer men det här var enda bilden jag hade på er alla tre på den här datorn.
Och ni är ändå så fina så, jag saknar er som tusan. och konstigt nog brukar jag fortfarande tänka att vi ses i skolan på måndag, i våran klass. 

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2009-10-17 22:15:05

måh, ni är mina brudar, tycker om er så mycket!

Postat av: Emilia ♥

Publicerad 2009-10-18 02:48:15

Va skönt att höra ju :) här är allt super bra.

åh var så längesen man såg dig:/ vilken linje går du? puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-19 11:32:56

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Och det kommer nya tävlingar hela tin :)

Kanske något fint till dig själv du vill vinna.

Eller något att ge bort till någon av dina nära och kära.



Var gärna med och tävla :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara att ta bort den hära kommentaren :)



Kram//M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela