Gina tricot

Publicerad 2009-10-28 17:20:36 i Allmänt,

Har vaknat redan nio lr halv tio idag. Tog ett bra tag att fixa mig såklart, även om jag inte gjorde något mer än att duscha och testa kläder ;-)  
For ut på byn med Ellinor, hon hittade jackan (i förra inlägget), och jag hittade också en. Men den var bara en tunn vindjacka. huh. D blir en lång kall vinter isåfall. men den var ju så sjukt snygg, nästan lika som du! ;O

Ska iallafall ut på alla affärer med Ellinor och Elin ikväll, måste hitta något. För jag har försökt beställa kläder från gina tricot men det fungerar ju inte och det gör mig galen! hittade massa snygga grejer ju.

här är de fina som jag väl nångång ska lyckas kunna beställa.

Kommentarer

Postat av: Sis´

Publicerad 2009-10-28 18:05:12

Men Lina, skicka en beställning till mig! :)

Postat av: milka

Publicerad 2009-11-01 01:00:27

Jag har den gråa stickade!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela