Shuffle

Publicerad 2009-10-27 12:00:18 i Allmänt,

Morsning :)
Hela gårdagen tillbringade jag med Julia och Milka. vi bara pratade i flera timmar så jag blev helt nere, men sen är dom ju så härliga så dom fick mig att se på saker på ett lite annat sätt.
Jag har en tendens att alltid se fram emot och längta så mycket till något och sen är det ju så snabbt förbi, då blir jag rädd och stressad, jag vet inte vad jag ska längta till nu då liksom, och det är ju inte så bra.
Man borde ta allt som det kommer men jag hatar att inte veta vad som kommer hända. 
Jag vill alltid ha något roligt att se fram emot.
Och nu till helgen är det halloween, det hade kunnat bli så bra men så är det ju så kul att d finns något för dom som inte kommer in på krogen, Ingenting.! 
Men jag får väl försöka längta till det iallafall.. 

Men just nu mår jag bra :) o jag hoppas du gör som du sa. :)


  




Girl, our love is dyin'
Why did you stop tryin'
I never been a quitah
But I do deserve betta
Believe me I will do bad
Let's forget the past
And let's start this new plan
 
en av de nya låtarna på mobilen, Shut up- Black Eyed Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela