7-8 november

Publicerad 2009-11-08 20:59:33 i Allmänt,

åhh vad jag har saknat datorn, haha! D börjar ju bli läskigt, jag är beroende. :S

Sov hos Elin inatt så hon inte skulle vara själv med spökena ;-)  på kvällen kollade vi Hot Rod med Jocke och Anders, den var faktiskt bättre än jag kom ihåg. Sen satt vi och tittade x-games, tjejer som körde cross. Jag tycker det är sån jävla status att göra det, det är tufft att tjejerna visar att dom kan lika mycket som killarna. Go girls haha.

Tror inte vi somnade förrän efter tre och så var vi tvugna att stiga upp nio, mysigt.. Jag hann bara klä på mig och så kom mamma o co. och hämtade mig och så for vi till mommo och moffa. Har inte varit där sen i julas, hoja vilken ångest jag fick när jag insåg det.

Hade kul i Saivo iaf, jag var och övningskörde, jag börjar bli ganska grym på det nu, haha!

 




Nu ska jag plugga lite matte, har prov imorgon. Sen ska jag och mamma kolla någon film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela