hothothot på el idag.

Publicerad 2009-11-19 16:26:09 i Allmänt,

Nice, idag blev jag klar med min kretskortfixtur. Som tagit mig år&dar att göra! för en viss person råkade ta sönder en liten grej o sen har en annan liten plopp lossnat tre gånger så jag var tvungen att limma om och vänta en dag att det ska torka. Men hur som helst så är den klar nu iallafall och jag är nöjd, för jag suger på mekanik ;)

Sen har vi fått våra bralls också idag, alla fick likadana utom jag :( fast okej, mina var snyggare och dyrare, speciella byxor till en speciell tjej kanske ;) vad vet jag.

Jag och Oliver och Hannes var iallafall tvugna att fota dom :D vi fick en hel del verktyg också, och knäskydd och ett bälte.

  
  
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-11-19 20:10:16

Haha WOW XD

Postat av: M

Publicerad 2009-11-20 17:38:22

Nice ;) tihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela