GRATTIS...

Publicerad 2009-03-18 22:04:40 i Allmänt,

... ALIDA som fyller 14 år idag! =)


Idag, skola. Sen for jag till sportringen och letade nya inneskor som jag kan ha till helgen. Haha, Andreas och Felix passade upp mig som jag vet inte vad, dom kom springandes med hur många lådor som helst, kändes det som iaf, fast egentligen var det bara 5-6 kanske ;) haha, kul var det iallafall! 
For hem och käkade och sen for vi till konsum, sen sprang jag in till sport&skohuset igen för att betala de skor jag till slut kom fram till att ta hem på prov ! ;) Haha.

Hemma igen så for jag till innebandyn för tjejerna i femman och sexan, jag skulle dit för att vara lite av en 'målis' tränare, inte för att jag är så bra på att lära ut men jaja, Maja och Hanna har bett mig för flera veckor sen så, en gång innan dom slutar måste jag ju hinna med ;p  

Sen när jag kom hem så hann jag inte göra så mycket förrän vi for till byn för att ta ut pengar, tanka och hämta pappa från bussen :)  

Milka och Gabriella hann inte sluta tidigare från praoen så det blev inget fika för oss på Café Nová den här veckan. Men nästa vecka igen Milka! ;)


      


Haparanda imorgon med Emilia och Emma ;/ oh my gosh!  So much for this happy ending.




A thousand miles seems pretty far,
But they've got planes and trains and cars,
I'd walk to you if I had no other way,.
                            So close but so far away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela