detta kallas sommar?

Publicerad 2009-06-14 15:17:51 i Allmänt,

skolavslutning på fredag, var ute med många från klassen hela kvällen.
Sen var vi kanske tio stycken kvar, men vid två for en hel del hem, så då var det bara jag, Pontus, Evert och Hannes kvar. men vi hade jätte kul tycker jag ;) dom frös men dom fick inte gå hem för mig.
Sen kring halv tre gick Hannes och pontus hem, men jag och Evert var ute och gick ett tag, tills du kom och hämtade mig :)  var ute i kanske en halvtimme sen for jag hem. somnade direkt jag la mig i sängen.

på lördag var jag och kollade fotboll i fyra timmar, först div5 som spelade 2-2 mot Vitå, sen div6.s match som slutade 0-0 mot vitå dom också :)
på kvällen var jag och Milka hos Johan och tittade rocky balboa med han och Elias. den söög ;) och när ettan var slut så började tvåan ;/  men då for vi ut.
Evert körde hem mig kring halv två tror jag.
och idag har jag inte gjort nånting, ska nog vara med Milka senare idag men först ska jag äta :)

vill du hitta på nånting med mig ikväll? (a)  :)



För övrigt så är det kasst väder!  längtar tillbaka till gbg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela