allt som gör livet lite roligare!

Publicerad 2009-06-18 13:55:28 i Allmänt,

JULIA har blivit som jag! haha. igår när jag och Sanna och Julia tittade film så satt julia och sjöng med i en låt i filmen, senare när jag och hon tittade en annan film senare så sjöng hon också med i låtarna. Och nu när jag pratar med henne i så började hon SJUNGA I TELEFON! herremingud Julia, du som Aldrig sjunger och nu gör du det hela tiden, tillochmed i telefon! ;D Jag älskar dig vännen! *   

Milka också helt söt igår, hon skrev helt plötsligt när jag tittade film med Julia ett sms och sa hur glad hon var att ha mig! ingen förstår hur mycket du betyder för mig, inte ens du! puss världens bästa!

 

 

dom bästa leker med Emils leksaker! ;)

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-06-18 13:57:48

Haha jo hemskt! :S<3

Postat av: milka

Publicerad 2009-06-18 14:31:58

Det är dock svårt å förstå när du lägger in så fula bilder på mig ;) haha puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela