SHE HATE ME

Publicerad 2009-07-09 22:16:48 i Allmänt,

Shopping var det dags för idag :D 

köpte ett linne, en t-shirt, jeans, bikini överdel, väska & trosor. Sen en film som jag och Sanna ska kolla nu, den heter She hate me (:  sen köpte jag guldiga leggings & solbrillor tidigare i veckan ;) 

 
datumet stämmer inte riktigt ;) 

Min & Sannas nya kompis, det finns ju inga av vår sort här på Gotland ;)
 


Sen måste jag bara lägga in den här lilla grejen som jag & Julia bara älskar! ;)

Han som älskar dig för den du är.
Han som visar vad han vill, känner och tycker.
Han som smsar dig vars han än är.
Han som bryr sig mest.
Han som kan få dig att gråta av sina vackra ord.
Han som vill visa upp dig för hela världen.
Han som kan skriva vad som helst om dig dig på msn, och inte bryr sig om hur många tjejer han förlorar som vill ha honom.
Han som alltid kan ställa upp.
Han som ser när du är ledsen och glad.
Han som betyder mest i dina ögon.
Han som kan vända sig till vem som helst, och säga,
ser du den vackra flickan där borta?
Han som säger hon är min föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela