Min önskelista (:

Publicerad 2009-12-23 11:59:47 i Allmänt,

Högst upp på min lista finns en jätte fin Regal klocka från Ur&Penn. Endast 249 kr ;)
Den till höger. Sen hoppas jag att tomten slagit in den vita till vänster, till Julia ;)



Sen vill jag förstås ha kläder. Vem vill inte det?
Jag skulle ju beställa det här för längesedan men jag köpte massa andra kläder från Luna Mia istället. Och nu finns inte allt det här kvar. Men någon fin liten själ kanske har tänkt på det för längesen och hunnit köpa ;)


PENGAR! Det kanske är lite tråkigt att få pengar. Men vem behöver inte det?



Sen har jag fastnat för dom här! Dom är ju bara för snygga, men frågan är ju den om jag skulle använda dom flitigt? För dom kostar ju ändå närmare 2000kr..


Och så vill jag ha en norrbottensring. Men bilden på den går inte att lägga upp. Men ni vet säkert vad det är iallafall :)

 

Det var det jag kom på för tillfället. :) Ha en bra dag.
Och imorgon är det julafton ;)      Dags att skaffa lite julkänsla genom att plugga svenska..

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-12-23 14:00:15

Jooooo de tycker jag också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela