julafton 2

Publicerad 2009-12-25 21:30:34 i Allmänt,

Äntligen! har kommit hem kring sju men då funkade inte internet. (vårat internet måste ha en liten sjuka som kommer och går som den vill.)

Men har iallafall varit till mommo&moffa idag :) jag övningskörde typ 8 mil. Och det började ju bra! jag och mamma lånade farfars bil, en pärla ;) så när jag skulle köra ut från parkeringsfickan vi stannat på, tror ni inte den här 'ploppen' till växelspaken då hamnar i min hand och lossnar från själva spaken! Haha och så kommer resten av familjen i bilen bakom just! Och det var inte plogat så jag kan ju säga att det var rena helvetet att köra. Sen när man kommer till Muodoslompolo är det en jätte snäv kurva och jag och mamma missförstod varandra lite grann så jag höll på köra i diket! haha men jag , proffset, fixade kontroll på bilen och vi fortsatte. men jag höll på skratta ihjäl mig och lutade med huvudet mot ratten och då råkade jag komma åt hellyset också! jadu, håll er inne när jag är ute på vägarna kan jag ju bara säga!


Min busiga kusin! puss på dig!  Niklas, Sussi, morfar, Ida.

Viveka, Emil, mormor, Simon, morbror, mamma

Niklas


 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-28 23:26:15

Herregud vilken hemsk bild på mig! hahahah :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela