Fiinaste guzzen tog kamelen med puckeln på magen.

Publicerad 2009-12-09 20:05:11 i Allmänt,

Jag skriver mindre o mindre i den här bloggen. Hm, kanske för att killarna gnäller på att jag bara skriver ointressant fakta? Haha, varför läser ni den varenda dag då pojkar? :)

Har haft tidernas (min) kortaste skola idag. Lr den lättaste, hade karaktär med Rune där vi bara höll på att montera sådana där vägg-grejer, sen hade vi svenska i 45 min. Haha ganska okej faktiskt :)

Lite värre var d väl att få höra att jag faila på svenska provet. haha. MEN jag var inte den enda, d var faktiskt bara två stycken som klarade det från våran klass. Haha. 
Klarade just Godkänt på NK provet, haha. Alla säger att det bara är att chansa på 1X2 proven men d gick inte så bra för mig. Haha 33 G, jag=34. 
Fick iallafall MVG på elprovet. Ganska nöjd faktiskt, har haft d på alla fyra elproven ;-)



Just nu sitter jag och tittar jag The Proposal. Super bra film. Haha man bara skrattar hela tiden! & Sandra Bullock är ju bara bäst!

Kommentarer

Postat av: sandra <3

Publicerad 2009-12-10 16:51:02

Skit bra kul de där ;) (Y)

Postat av: Sis´

Publicerad 2009-12-11 08:36:16

Svenska A, litteraturhistoria? Det var inte många av oss som klarade det första provet heller...Man tyckte att man skrivit hur mycket och bra som helst, men icke!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela