Publicerad 2009-12-29 16:56:03 i Allmänt,

DET ÄR HELT SJUKT! han är så grym så jag blir ju tossig! Jag låter som värsta tjejfjortisen haha, men nu skiter jag fan i det. Hans röst är så otrolig så man kan inte annat än älska den. Milka ringde mig när han sjöng, jag o Julia var just utanför LunaMia så vi stod o pressade vi telefonen båda två. Först sjöng han Is it true och sen Higher och det är ju sjukt att jag är så jävla korkad och kommer på att spela in samtalet först i slutet av andra låten så fick bara med typ 1 min musik.. :( men jag är så glad just nu. haha.
Nästa gång skiter jag i om jag måste åka själv men jag ska ta mig fan se honom!!
Jag trodde ju Sanna & Rebecka skulle åka bil men dom åkte ju buss, hade jag vetat det hade jag ju följt med direkt.


 

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-30 20:23:51

hahah du börjar ju lika mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela