Lycksele

Publicerad 2008-10-28 19:35:52 i Allmänt,

Hej hej :-) sitter i lyckesle hos Emma och Johan nu, dom har redan fått det jätte mysigt.
Dom har en stor trea så jag, mamma och Emil har tillochmed fått ett eget rum ;-) lite lyx.
Vi kom fram vid två, Emma var på jobbet ännu då, men Johan var hemma så vi bar in alla grejer och på några minuter hade jag och Emil spritt ut oss i hela lägenheten .-p
Johan for i väg på träning vid halv fyra, så då blev vi ensamma här en halvtimma innan Emma kom hem :)
När hon kom hem blev det ett stort kramkalas ;-) ;-) Sen for vi till 'stan' en sväng, jag skulle titta på jackor, men hittade ingen :-(
Sen for vi till Coop en sväng, när vi var klara där hittade Emil en trappa neråt, Emma sa att den ledde till bilparkeringen, hon tänkte en stund och kom sedan fram till att det går att komma ut gåendes där nere (våran bil stod på en parkering en bit bort, utomhus) så dom gick ner men jag och mamma blev kvar där uppe ett tag och skrapade lotter. När vi sen skulle gå sa jag till mamma "Vi går den vanliga vägen, det är kortare" mamma bara "nejnej kom så går vi ner" så vi gick ner för trappan och där stod dom så snällt och väntade på oss. Vi kom fram till den stora porten som öppnas när bilarna står på ett vitt sträck på backen, så Emma sa till mig " Lina gå och ställ dig på det där vita sträcket så ska vi se att den öppnar sig". Jag gjorde som hon sa och stod där som en jävla tönt och hoppade på sträcket ett tag, men inget hände.. Emma och Emil kom också dit men det gick inte.
Vi såg en tant som skulle ut med bilen därifrån så vi backade undan och väntade på att hon skulle köra iväg så vi kunde springa efter hennes bil ;-)
Hon packade in hennes varor i bilen och det tog ju säkert inte mer än 2 minuter men det kändes som en evighet,..
Haha mamma stod där och skämdes medans jag, Emma och Emil bara stod och skrattade. Sen körde hon iväg och vi sprang efter, det måste sett knasigt ut så nu efteråt skäms jag lite grann ;-) tur att ingen känner mig här :-p
När vi kom hem började Emma med maten direkt och vi åt och nu väntar vi bara ett tag så att maten ska sjunka för snart ska vi fika, dom ska fira min födelsedag :-D
Sen blir det Ugly Betty och Despereate housewifes. Hörs imorgon! Puss på er, saknar er. Ses på fredag! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela