Tisdag och onsdag ;)

Publicerad 2008-12-10 14:21:32 i Allmänt,

Igår så började jag plugga svenska, alla ordklasser och läste lite i min bok som ska vara klar läst tyå un :). Efter skolan alltså, sen åt jag och sen for jag på träning.
På träningen var det inte så kul, det var sista gången jag stod på ett tag.! tror att du håller med mig..
Match till helgen? får se..

Efter träningen kollade jag Ugly Betty och Desperate Housewifes, sen läste jag igen, sedan sov jag gott ;)
Idag hade vi svenska prov, ochh vi var tvungen att sluta mitt i allt, jag fattar inte hur våran lärare tänker..
Nu sitter ja på gården och väntar på Mattsson, Sara och Mimmi. Vet inte om vi ska bada lr hur vi ska göra, för Sofia är i kyrkbacken, och där är det för kallt att vara tkr jag (;

Tennis och fotboll ikvl, får se vilken jag ska skippa, för jag måste plugga matte till B-delen.
Puss puss..

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2008-12-16 21:45:30

"det var sista gången jag stod på ett tag.! tror att du håller med mig.. "

Vem då? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela