Oh I wanna dance with somebody

Publicerad 2013-03-17 17:59:57 i

Kan någon hjälpa mig hämma mitt shoppingsug?! Det är inte nådigt alltså , vart jag än tittar, läser, så ser jag bara massa saker jag vill ha. Mesta dels är det kläder, det känns som så här nödvändigt med en ny garderob nu till våren. Det är ju så mycket härliga färger och former. Men jag åker utomlands om två veckor, och när jag kommer tillbaka, så hinner jag bara landa innan jag ska flytta. Jag är inte precis gjord av pengar och lite förnuft finns det ju då alltså i mig som insett det och faktiskt inte handlat något de senaste två gångerna jag varit på stan. I fredags var jag så nära att jag plockade ihop en del på en sida på nätet och gick till kassan, men när det var dags att klicka Bekräfta så stängde jag ned sidan istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela