Från sidan om

Publicerad 2013-07-31 00:56:43 i

Vilka två underbara dagar jag haft. Kan inte säga att allt hänger på inställningen, men väldigt mycket. Jag bestämde mig för att göra det bästa jag kan av dagen. Och allt känns så mycket bättre, lättare och framförallt roligare när man är positiv. Sen att man inte alltid kan vara glad och framåt är ju självklart. Men jag tänker göra det bästa jag kan av varje situation och dag. Det är aldrig för sent att ändra inställning :-) 
 
Idag har jag gjort palt själv för första gången. Måste ju erkänna att jag har en bit kvar till mammas eller MD's nivå, men jag är ändå rätt stolt över att jag fick ihop dem ;) ganska goa var dem iaf. 
Sen har vi kikat på Mark Wahlberg i Shooter, eller Andreas har väl kollat mer på filmen och jag på skådisen ;)  
 
 
 

Kommentarer

Postat av: SIS

Publicerad 2013-07-31 01:09:41

Mumma.

Postat av: SIS

Publicerad 2013-07-31 01:09:42

Mumma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela