Lill-lördag

Publicerad 2013-01-23 21:01:00 i

Idag var det premiär på det nyöppnade 'Träningsstället'. Jag är inte imponerad.. Det var givetvis fint inrett och jag förstår att allt inte är klart, men det fattades massa grejer och dem hade då inte möblerat för att det skulle komma till mer. Allt var utspritt i flera rum/hall och det var trångt överallt. Jag som var så positivt laddad till denna nystart, nu blev jag besviken. Gruppträningarna blir säkert kanon, men skrotlyftare lär nog söka sig till ett annat gym, tråkigt nog. 
Nåja, jag ska ju givetvis ge det någon chans till det då faktiskt kanske inte är helt klart ännu.. 
 
Nu sitter jag och njuter av lite ensamtid. Imorgon halv tio börjar jag ett 31,5h arbetspass, jag klagar inte. Jag gillar mina jobb. Men det ska bli skönt med fredag. 
 
Imorgon har jag även varit utan godis i tre veckor, bestämde ju mig inte för att 'sluta', skulle bara inte äta så mycket. Men nu är jag fruktansvärt sugen på min chokladkaka som väntar i köket, får se om jag lurar mig själv än en gång och äter en chokladboll eller en bit kladdkaka istället, med tanken att det inte är 'godis' hahaha, jag är så skum ibland. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-01-28 13:47:43

Blev jätte besviken på nya gymmet!

Svar: Ja det var inte alls som jag hoppats på :/
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela