Chillar med Jesus

Publicerad 2013-01-05 22:07:28 i

Vad som skulle bli en vanlig shopping-dag i Haparanda slutade som världens längsta shoppingtur med galet mycket skratt och väldigt många fler timmar än planerat. Men vi hade kul, jag & syster. Hann få en massa saker inhandlat och längtar redan till nästa gång. 
Igår hade vi ju som sagt match, och den tog verkligen krafterna ur mig. Först kunde jag knappt sova och imorse var jag helt slut, förkylningen kom precis som jag räknat med. 
Och dagen har inte precis dragit ned på tempot, hann iochförsig med en mysig frukost men sen dess har det varit full fart. Har hunnit vara på byn o göra ärenden, vara på kalas, ut o äta och sedan spelkväll (m väldigt tempo, som vanligt när det är girlpower i Med andra ord;) 
Nu tänkte vi dock ha lite lördagsmys m ost & kex framför en film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela