2013.01.01

Publicerad 2013-01-01 15:02:00 i

Trots en nykter kväll igår känner jag mig mer bakis än någonsin förut. Hur är det möjligt? Huvudet värker, näsan är täppt, jag är helt slut och vill bara ta det lugnt hela dagen. Mår faktiskt lite illa också om jag får säga det, tror dock att det finns folk som mår betydligt sämre än mig idag, så jag ska inte klaga. 
 
Nåja, hade väl tänkt sammanfatta året 2012 precis som alla andra. Men insåg att jag faktiskt inte har så mycket att säga. Det har varit som vilket år som helst, varken toppen eller botten. Vi tog studenten och jag fick ett fast jobb, jag fick vara tillbaka till mina dunder-härliga värdsyskon i Sonoma och bäst av allt är att jag har spenderat mesta delen av året med min underbara pojkvän.
Jag kunde ju dock fått en bättre start på året, än att måste pussa den finaste av alla hejdå och veta att man inte kommer att ses på 80 dagar. Jag fick väldigt mycket tid för träning och tror att jag toppade mina träningsminuter flera gånger om, funbeat var hetare än någonsin. Skolan flöt på och kurserna började bli klara, sen en dag i slutet på mars fick jag äntligen åka till luleå airport och hämta hem två pojkar. Det var en väldigt bra dag detta år. Sen givetvis den 5e och 8e juni, bal och student. Det är ju dagar man aldrig kommer att glömma. I november blev min absolut närmaste vän äntligen 18 år och det kändes konstigt att inte fira den dagen med henne. Julafton var den absolut bästa på många år, fick träffa mycket nytt folk, fick på tok för mycket julklappar, hann spendera den med alla nära, och vi fick även glada nyheter inför nästa år. 
 
Så jag ser framemot detta nya år och jag hoppas innerligt att det kommer att bjuda på massa härliga stunder med nära och kära. Massa sport och framförallt, lycka. 
 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2013-01-03 16:35:56

mysigt att ni hade en bra julafton!!

Svar: Ja,den var verkligen lyckad :-) Puss!
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela