Socker, sylt och salt

Publicerad 2012-11-04 19:42:43 i

I torsdags var jag till luleå airport och plockade upp ett gäng trötta pojkar. Blev ganska sent innan vi kom hem och i säng men det var ju kort dag på jobbet på fredag och så väntade långhelg! Har hunnit äta, mysa, äta, titta fotboll, äta osvosv.. Haha. Men ibland får man ha tjockishelger. Jag gillar dem. 
Nu är det inte länge kvar tills vi far heller, bara drygt två veckor, känns hel knas att jag snart ska träffa min andra 'familj' igen. Men det blir såå skoj! Och så blir det skönt med lite längre semester, har inte varit ledig en hel vecka sen i påskas. Nu ska jag pysa till konsum och hämta ut en film vi hyrt, sen blir det en lugn söndag-poker-film-kväll ;) 
 
Förresten måste jag bara säga att jag saknar världens finaste vän. såå långt borta. 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-11-04 23:16:39


Svar: pussis ♥
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela