14 dagar

Publicerad 2012-01-27 21:00:59 i Allmänt,

Åh man får ju en sådan extra energi att träna när man ser den där räknaren. Man vill bara hem och fylla i. Superbra drivkraft!

Har hunnit med 1267 minuters träning senaste 14 dagarna. Awesome.




För det första är det fredag och för det andra är jag på toppenhumör. Det kan inte bli mycket bättre, förutom att min underbara pojkvän kunde varit här. Har haft supermysigt i skolan med fika och massa trevligt prat. Gympass, en tripp till finland för att köpa fredagsgodis, powerwalk och nu ska jag fortsätta med fredagsmys. Imorgon har vi match, då ska jag springa bort all min energi från benen, det laddades upp igår på träningen, idag fick jag hålla emot för att inte börja springa när jag var ute på pwn och imorgon kommer det explodera känns det som. Härlig känsla.


Kommentarer

Postat av: Amandis

Publicerad 2012-01-27 21:52:00

Schnygg chey! ;)

Postat av: Belle

Publicerad 2012-01-29 21:37:25

Den appen verkar rolig, som en morot till att träna ännu mer :P Vilken fin bild på dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela