I was frightened

Publicerad 2012-08-02 23:50:13 i

Nostalgi.  
 
Jag, Julia och Ellinor tog en mysig tur till kauhajärvi, satt på bryggan och fikade, fikade och fikade. Mycket möjligt att vi hann säga något mellan tuggorna också, men mest fika, och mata fiskar. Haha. På vägen hem blev det en tur lite hit och lite dit, man måste ju utforska ställen man inte varit på. Jag och Julia har spunnit på några planer också, imorgon ska jag köpa en väldans praktisk ryggsäck vi säljer, det är alltid en början iallafall, sen får vi se hur långt vi kommer. Haha. Jag räknar med dig nu gullet! ;) 
 
 
Och på byn såg Julia ögongodis, jag hann nästan bli åksjuk av att åka runt och titta haha. 
 
Nu sitter jag och lyssnar musik, har inte varit in på min spotify sen februari haha. Men var tvungen att leta upp alla låtar från 2009, jag tänker hela tiden på hösten när vi skulle börja gymnasiet. Allt var så spännande och vi hade massa nytt framför oss ännu. Jag och Ellinor var och sa hejdå till Julia när hon hoppade på bussen till Kalix, allt var så härligt, vi lyssnade musik. Låtar som jag än idag älskar, som får mig att tänka på just den där soliga dagen sent i augusti. 
 
 
 
 
LuleåKalaset förra året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela