Säsong 3.

Publicerad 2011-09-11 19:39:32 i Allmänt,

Sista fotbollsmatchen för den här säsongen är avklarad. Känns ganska trist fast ändå rätt skönt, för nu börjar innebandyn istället. För mig gör det inget att vi förlorade, kändes såklart lite surt när 1-2 kom men jag är nöjd själv och jag tycker att alla i laget lyssnade och tog till sig det som sas i paus och gjorde en klar förbättring i andra. Något irriterad är jag bara på mig själv att jag fick kramp i vaden med 90 sek kvar, har aldrig haft det i hela mitt liv och så kom det då, kunde det inte väntat 2 minuter till bara?! Äckel ben, ska kapa av dom.

Okej där ljög jag, jag behöver mina ben. Men jag blir less på att dom aldrig kan vara tiptop.

Jag har den coolaste lillsyrran man kan ha.


aa, det här vart ju intressant..

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-09-11 20:06:51

Nästa år får hon en till lillsyrra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela