Ironi.

Publicerad 2011-09-12 15:11:43 i Allmänt,

Så gick det med mitt pluggande. 50 min har redan gått och jag har inte ens öppnat Robinson Crusoe eller gjort ordkunskapen. Men jag har faktiskt hunnit ringa NetonNet och kolla vars min mobil håller hus, uppdatera i projektbloggen, svarat på mail från något företag (jag känner mig viktig, om ni inte märkte det) och kollat facebook. Så egentligen har jag ju gjort vettiga saker den här tiden, även om det kanske inte var de vettiga sakerna jag borde gjort. Men det blir det ändring på nu.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-09-12 20:57:55

Men hallå där! Ni är så heta!

Postat av: milka

Publicerad 2011-09-15 23:18:12

Höhöhö riktigt bra humor där Elin ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela