Hope we're staying on track

Publicerad 2011-11-23 18:39:24 i Allmänt,

Mitt onyttiga liv fortsätter. Drömde att min idrottslärare var förbannad på mig för att jag försovit mig imorse, men sen när jag vakna och insåg att det bara var en dröm kändes det bra haha. Och efter en film om stress på idrotten skulle vi göra elprov, tack och lov fick vi ta med våra anteckningar och böcker så det gick nog bra hoppas jag.
Sen följde jag med Emma på en spontan resa till Gällivare, har hunnit med en bit chokladkaka, en munk och en suovaskebab, känns bra.
Nu ska jag byta om och kila på innebandy.

ECEL 3

Kommentarer

Postat av: Henta

Publicerad 2011-11-23 19:18:24

tack så mycket, du är alltid så himla snäll.. Ska du förresten säga, vad är det där för supersnygg tjej på skolfotot till exempel? Ja vi ses om cirkus 13 min ;)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-11-23 20:12:01

Du är söt Lina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela