När allting börjar om.

Publicerad 2011-07-21 22:12:11 i Allmänt,

När Sthlm, och t.o.m London känns som hemma, då har man blivit lite knasig.
Men kan säga som så här att på avslutningsfesten lyckades jag få i mig dålig kycklig så sista natten i staterna spenderades med huvudet i hinken, ungefär på samma sätt som jag började resan då alltså. Lyckat. Men efter att ha blivit ompysslade av världens gulligaste extra syster så mådde jag lite bättre och den tio timmars flygresan gick smärtfritt.

I Stockholm blev det stort kramkalas när jag fick krama allihopa som skulle fara vidare medans jag blev kvar pa Rest and Fly. Har bara sovit tre timmar förra natten så börjar svida lite i ögonen nu. Imorgon ska jag jobba med den bästa. Sen ska ni få bilder, håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela