Final countdown.

Publicerad 2011-07-13 08:13:16 i Allmänt,

"Hemma" igen efter en sjukt lang helg i Los Angeles, och jag maste saga att jag ar saa glad over att jag av misstag hamnade i San Francisco istallet for LA. Det ar alldeles for stort och det ar ju bara vagar overallt, och bilkoer sa man blir galen!
Men Hollywood, Walk of Fame kan man ju inte klaga pa. Ni ska fa bilder fran hela resan nar jag kommer hem till mitt kara Pajala istallet, for jag orkar inte fora over fler bilder har.
Nu vill jag bara ga och sova men maste vanta pa att mamma ska ringa forst. Ska ta en dusch medans jag vantar.
Stay tuned!

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2011-07-13 12:11:25

Vad var det jag sa? ;P

Postat av: svonni

Publicerad 2011-07-15 12:42:02

palla så avis man blir LINA!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela