Every day heroes.

Publicerad 2011-07-02 10:21:50 i Allmänt,

Det fungerar inte att blogga fran ipad, det var ju lyckat.. Haha.
Jag, Logan och tva av hans kompisar var pa Transformers 3, den var pa tok for lang sa man orkade inte koncentrera sig, och for mycket action haha. Ettan ar bast.
Idag har den norska tjejen ocksa flyttat in for en vecka. Och det har huset har blivit varsta lagret, for imorgon kommer en till, svensk kille, och ska sova har en natt haha. Men nasta helg ar det bara jag igen ;p

Ellinor du har inte ringt mig!!
Nu ska jag snacka lite skit med Logan, night!
Det ar inte varje ar man far ga pa roda mattan forsta dagen i skolan haha.
Varan buss stannade och sa rakade jag ga ut forst haha, alla larare var 'paparazzi', jag holl pa do i garv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela