Minnah Karlsson!

Publicerad 2011-01-02 15:46:26 i Allmänt,

Haha vilket fiasko! Kan ju säga att jag åkte då inte långt, vem ids ens fösöka när det är typ proffs på spåret samtidigt? Man vill ju inte bli omkörd och varvad precis, så jag gav mig efter inte ens 3km hahaha!
Så kommer jag hem med asvärk i öronen, tog nässpray och alvedon så nu är det borta igen, för tillfället iallafall.
Får fara dit när jag är frisk istället, och när det inte är några andra där ;p

Idag ska vi fira Johan som fyller 23 på tisdag, Emma har gjort sin sjukt goda chokladtårta. Jag är ruskigt hungrig, så det passar ju bra ;)
Sen trodde jag det var fotboll redan klockan tre idag, men Milka har inte svarat ännu. Skitunge är vad hon är! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela