6 Januari 2011

Publicerad 2011-01-06 17:02:25 i Allmänt,

Det gick ju inte såå bra för Liverpool igår.. Men Newcastle vann 5-0! :D Det var en lite mer underhållande match.
Sen spelade jag, Milka & Marre Den försvunna Diamanten, så kom Andreas hem och då kikade vi alla Rush Hour.
Så satt vi och åt mackor klockan fyra på morgonen och alla i huset var vakna, haha jösses.
Nu ska jag byta om och gå till gymmet. Är inte taggad alls faktiskt, men kan ju inte träna imorgon eftersom vi har match på lördag.. Har bara lust att springa av mig lite, om jag orkar.

Och vet ni vad jag inte gillar? När man drömmer, och så när man vaknar vet man inte om det hänt på riktigt eller inte. Man måste typ ringa och höra så det inte är sant. Det är sjukt läskigt. Lr jobbigt kanske. Beror ju på vad man drömmer :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela