A cherry on top.

Publicerad 2011-02-11 00:05:46 i Allmänt,

Var faktiskt ruskigt tungt på styrkan idag, jag fick skratta en del också, då Atle inte riktigt hängde med haha ;) Tror någon behöver träna kordination, haha sorry ;p

På innebandyn var det också askul som det varit dom senaste gångerna, (för att jag fått spela ute;), vi sprang intervallerna, idag var det asatungt men vi sprang skit snabbt iallafall! Sen psykade jag och sprang omkring i massor, var helt full av energi, även om min teknik kanske inte är den bästa ;D

Sen kom fyra tjockisar hit och fikade. Lr, alla utom Marre fikade, det första han bad om när han kom var en bit gurka, sen tror jag fan han åt en hel fruktsallad, han åt äpple, banan, kiwi, apelsin, äpple igen hahaha.

Har just renbäddat sängen, så blir ljuvligt att lägga sig nu. Ser riktigt hur sängen ropar på mig ;)
Åh jösses. Känner på mig att jag kommer drömma sött inatt , hihi!
Imorgon är det fredag, andra knasiga fredagsmyset, jag & Milka ska gå på Twilight på bio, nu är det rätt helg haha. 

AHHH Natti! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela