Breaking free.

Publicerad 2011-08-28 11:52:42 i Allmänt,

Jag kan inte säga annat än att jag verkligen njuter av att vara jag, av att vara här vars jag är, göra det jag gör, och endast lider av I-landsproblem haha. Jag saknar folk och jag längtar till saker, men jag tror det är så det ska vara.

Igår spelade vi wii, lyssnade på väldans mycket svammel och hade en alldeles okej lördag. Det bästa av allt var att jag for hem redan efter tolv fast alla andra stannade ute och festade. Och det var jätte mysigt att vakna upp imorse till ljudet av åskan, lät nästan som att det slog ner min balkong, men jag gillar åskan ändå. Har packat ryggsäckarna och testat knalla omkring lite här inne, nu ska jag äta lunch och om lite drygt två timmar drar vi till k-town och spelar fotboll.

Lagomt charmig med nattlinne, morfar skjorta och kängor haha ;)


Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-08-28 14:45:02

Det tor jag åxå, att det är precis så det ska vara! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela