I'm all out.

Publicerad 2011-08-20 18:22:04 i Allmänt,

Jag har hittat en hel mapp med massa gamla bilder som jag inte kom ihåg att jag hade. Asa kul att kolla igenom haha!

September 2009.

 


 

Har kollat årets mest spännande OA match, var ungefär lika nervös som när jag skulle ställa mig på scen och uppträda första gången, nästan. Haha. Jag som åskådare tycker det var väldigt bra med 1-1, mot serieledarna, men en vinst hade ju inte varit helt fel då hemmalaget faktiskt var bättre, och fick ett mål bortdömt. Men livet är hårt och imorgon spelar vi hemma mot Luleå Dam 2. Nej nu drar jag till gymmet, sådär lagom kul lördagkväll-syssla!

Kommentarer

Postat av: svonni

Publicerad 2011-08-20 22:39:05

snygg bild...not! ;) ps. lina vi har match imorgon då går man fan inte på gymmet, chilla ner lite du är redan som en muskelknutte........

Postat av: Lina

Publicerad 2011-08-20 22:51:59

Haha den är ju snygg Carro! ;) Ps. Jag vet att vi har match, därför jag laddade upp lite med bänk och arg musik så man blir taggad ;)

Postat av: svonni

Publicerad 2011-08-20 22:54:06

du e galen!



skicka lite av dem bilderna till mig :) om du orkar och har fler från det partyt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela