I was a creature before I could stand

Publicerad 2010-09-08 15:55:56 i Allmänt,

Var faktiskt intressant att lyssna på de olika partierna. Lite drygt var det väl i folketshus på eftermiddagen, har så sjukt ont i knäna sen innebandyn så var inte så skönt att sitta still så länge ;p

Sitter och lyssnar på Slipknot, jag hittar inte låten jag letar efter. Haha kan ju ringa och fråga Jonathan vad den hette men jag blir sur när jag inte minns vilken det var ;D

Ska läsa lite Elektronik, har prov nästa fredag så lika att börja nu så jag slipper psykplugga sen. Sen måste jag göra svenska också, och sen får jag äntligen kolla Prison Break. Haha Martin tror inte att jag hinner färdigt förrän till jul, jag lovar att jag är klar nästa vecka ;)

Fick även jätte bra kritik av min engelska lärare idag. Det var jätte kul att höra. Han berättade om någon som kommer i hit i november från USA, och han tyckte att jag borde träffa henne så jag får kontakter där! :)


 

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-09-09 03:07:30

Det sista stycket låter som en riktigt bra idé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela