For now we'll say goodbye, but I'm sure we're not through, I got a thing for u.

Publicerad 2010-09-21 16:35:02 i Allmänt,

Läste på en blogg som länkades av en blogg som länkades här på blogg.se. Om ni hänger med? haha.
Och så fanns det en bild på en über sööööt baby! Jag trodde jag skulle dö. Alla ungar är söta men den där hade skit gulliga kläder och låg och sov där i sängen, hahah vilken fjant jag är ;p


Men ändå är den sötaste killen av dom alla min!

 

En gång i tiden hade jag långt hår. Sen bara klippte jag av det ;o Men snart kommer det tillbaka!

Kommentarer

Postat av: Milka

Publicerad 2010-09-21 22:12:20

Vafan säger du?!!! Du har ju svinlångt hår! Skulle det ens vara snyggt med mycket längre? det är ju perfekt din kokosboll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela