Livet på en pinne.

Publicerad 2010-10-24 23:45:27 i Allmänt,

Höhöhö jag är lite störd. Jag vet. Men det är jag, liksom.
Haha jag, Evert och Atle kom på en helt sjukt bra idé faktiskt.
Jag älskar killparfym och dom tjejparfym. Alltså inte att bära själv såklart, men tjejer ni måste ju bara hålla med om att killparfym doftar ljuvligt i lagom mängd? ;)
Men hursomhelst, då sa jag att jag tusan ska köpa killparfym och spruta i mitt rum haha. Då har jag inte den på mig men jag får ändå känna det hela tiden, det skulle inte vara helt fel hihi ;) Och dom skulle göra tvärtom alltså.

Nog för att vi var ganska oseriösa när vi kom på det, så ta det lugnt. Jag ska inte spruta mitt rum med Calvin Klein och Hugo Boss hehe ;)


 

Nu ska jag soova. För då blir det snabbare måndag vilket innebär IV och ett super mysigt jobb!

Och dessutom blir det snabbare fredag, och då blir det lov.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela