Det kan jag lova här och nu.

Publicerad 2010-10-12 15:58:32 i Allmänt,

Åh vad ljuvligt med sovmorgon! Både imorgon och på torsdag :)

Var jätte intressant på idrotten, vi satt och lyssnade på en miniföreläsning om kost och matvanor.
Men nu får jag ju näästan lite dåligt samvete när jag planerat att trycka marängtårta idag. Fast jag har faktiskt fyllt år och jag kan inte hjälpa att mormor kom med tårtan först idag ;) så hihih. Fläska på gott folk!

Och dessutom så har jag innebandy träning idag, så det borde ju jämna ut sig. Lite iallafall ;p
På tal om det så vet jag inte om jag måste stå eller om han vill att jag ska spela ute. .


Imorgon är det ingen vanlig dag, nej för det är International suit up day! Och jag ska, (så gått det går) klä upp mig, tyvärr inte i någon kostym, för det äger jag inte. Men något liknande ;)
+ Att det är Carolines födelsedag då! Så då kan man ju vara lite extra fin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela