Dead by April- I made it.

Publicerad 2010-10-17 21:51:30 i Allmänt,

Vi förlorade, som de två tidigare matcherna också. Fast till skillnad från tidigare så var vi faktiskt ruskigt bra idag tycker jag! Vi kämpade och orkade hålla i alla tre perioder Dessutom blev det ändå bara 3-5. Det var bra.
Är ganska skönt nu så här efter också, för jag är ganska nöjd själv. Var ruskigt irriterad där mellan andra och tredje för jag slarvade så mkt men haha sen fick jag kötta en tjej över sargen, så det var gött ;)
Efteråt åt vi hamburgare, jag, Emma, Johan & Emil. Vilken återhämtning.. Det var inte min idé, ärligt.

Har kommit hem för en halvtimme sen kanske. Jag & Milka har varit ute och promenerat i säkert en & enhalv timme. Super skönt. Fast nu känner man att kroppen börjar bli lite trött. Ska gå ner och kika någon film på tv och äta kvällsfika. Sov gott alla goa, för idag är en underbar dag ;)

hihi mamma var så glad att hon hade gratis sms på mobilen så nu sitter hon och skriver till mig fast jag är här uppe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela