Så sjukt sjukt bra beskrivning!

Publicerad 2010-05-25 22:48:49 i Allmänt,


Var tvungen att kopiera ett inlägg från Julias blogg, där hon berättar om hur hon känner Ellinor.
Det går fan inte att beskriva dessa två brudar på bättre sätt. Jag älskar er, och jag kan säga det, för jag är inte som ni!!! ;))))))

Julia skriver:
Har kännt henne långtid tbx, va firar vi nu 6-7 år haha?? lärde känna henne från fottiskolan BRA minne ;)
Jag och Elli har världens Bästa humor eller snarare sämsta, vi försöker lära Lina & Milka den men det gick ju som de gick.vår hobby är att sitta och vara oss sjävla 100% när vi kollar marley and me (endast Ellinor som förstår varför) va har vi gemensamt? JOO DE SKA JAG BERÄTTA. först Fotboll dock gillar jag inte liverpool som elli gör, jag lovar jävlas inte med henne om liverpool, jag varnar er. sen mobba Lina de är bara så när Lina säger nå korkad så kan inte jag och Elli hålla käften, det bara kommer ut, vi kan inte hjälpa det, så vi brukar gör vår give me five när någon säger nå roligt, Lina du vet att vi älskar dig iaf ;). sen är vi inte....hur ska man säga kärleksgoa???? vi är inte såna som säger älskar dig, puss, kramar, gullet, gumman hela tiden, det brukar bli så att nån får damp och hoppas på en då och då, vi  brukar säger lita andra saker vi, och de tar vi som en komplimang HÖHÖH. FAST vi är rätt tysta av oss också, när vi är bland folk vi inte känner är vi lite tillbaka dragna kan man säga, lite blyga sådär :p elli och jag är hårda som sten vi gråter inte ofta för små saker och sånt skit, vi tar och sätter på en sorlig film och då kan vi böla som små barn! :D hehe
Ellinor super duktig på att rita, Elli är en envis jävel, Elli är den som tar hand om mina ögonbryn.
sen kan jag ju också säga att jag och elli är dom som är lite dryga när det gäller att göra saker MEN MEST ELLINOR hon säger typ alltid - 'va fan ska jag där och göra' HIHIHH ;)



Precis så här roliga är mina gullesnuttar ;) haaaha, och jag ska säga er.
JAG VETTE FAN VAD VI HAR GEMENSAMT!
Jag tycker dom har typ världens sämsta humor, tråkiga och dryga jävlar ibland när dom inte vill med på mina äventyr. Jag blir pist-off när dom alltid ska reta mig för att jag är så jävla korkad (fast det i själva verket är jag som är hjärnan;)) Jag blir så sårad (;) när dom aldrig är så 'kärleksgoa' som Julia sa, det är ju mycket roligare att vara hyper och få typ tusen pussar godnatt i smset när man ska sova ;)

Men jag älskar er iallafall. Utan er skulle jag nog vara ganska körd. Haha för med Milka är jag hyper 125% så ni coolar ner mig lite så jag inte går i väggen. Ellinor måste även hoppa in som min extra mamma och stoppa mig och be mig kolla åt båda hållen när jag ska gå över vägen ;), hjälpa mig ut från toan när jag låst in mig. Julia försöker se till att jag ska hålla mig på rätt spår, hon kan reta upp mig så jag ska bli förbannad och sedan kommer hon på värsta planerna som jag kan ta ut min ilska på! Hahah. Ni är bara bäst, även fast jag tycker att ni kan sluta upp med era high-fives ;) Pussspusspusspuss



 

Sen är ingen av dom någon som man får fota, så jag hittade en tre år gammal bild på Julia. Så fin så buse!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-05-25 22:54:06

hahahaha man kan ju bara garva ;) allt är fan sant till 125% ;)

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-05-26 10:27:00

Haha helt rätt!!! Så härligt tjejer är ni. HELT SJUKT. ;)



sv: hahaha... justja. det bestämde vi ju ;)

Postat av: Elli :)

Publicerad 2010-05-26 12:16:36

Vi kommer aldrig sluta med våra high fives haha! xD Gimme julia ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela