Tack ni är så snälla pojkar ;)

Publicerad 2010-03-15 15:04:19 i Allmänt,

Sådär, nu har jag fixat lite här på datorn. Har slutat klockan två idag.
Eller egentligen skulle vi väl börja med svenska uppsatsen men jag orkar verkligen inte det.
Annars är det roligt i skolan men jag tycker fan att man ska förbjuda läxor!!


Igår hann jag vara ut och övningsköra en sväng på morgonen, sen klockan ett for ju som sagt jag och Milka o pappa till Svanstein Ski. Vi kom hem därifrån kanske fem. Duschade och åt pizza, sen promenerade jag till kiosken och var där med Elin i två timmar. Tiden går ruskigt snabbt när man har roligt, tur för henne då att jobbet går snabbt ;) men mindre tur för mig att de sista timmarna på lovet gick åt att sitta där. Nej haha jag skojade bara, det var roligt! :)
Sen var jag ut med Andreas i kanske en timme också. Och när jag kom hem sen, då var jag helt död. Bara fixade mig och flög upp i sängen. Sov som en stock och imorse var jag pigg som jag vet inte vad:)

Nä, nu ska jag promenera till kyrkanshus, börjar jobba om 25 min. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela