Nu kan solen komma!

Publicerad 2010-03-30 23:54:17 i Allmänt,

Helt slut i mage/rygg och ben! Det var så skönt att vara till gymmet. Elin visade mig lite nya grejer också, lr nya för mig kanske jag ska säga. :)

När jag kom hem åt jag tomtegröt och försökte faktiskt läsa i elboken. Det gick ju verkligen bra, nej. Jag vet inte alls vad vi har prov på. Eller jo, kapitel 1-5. Men det är hur mycket som helst och Rune säger att det är ett jätte litet prov. Så jag vet inte vad jag ska plugga på.. Får väl hoppas att det vi ska kunna redan sitter från när vi har hållt på med det så det inte gör något att jag inte psykpluggat nu.

Sen har vi kollat finalen av Mästarnas mästare, hela gänget som nu tränger sig i detta hus. Haha jag kan ju säga som Berit sa åt mig, 'ja, nu har du 'bara' ett rum, det är ju verkligen hemskt att inte längre ha vindan för dig själv'. Haha. Nej jag skojar bara, Emma och Johan tar inte alls mycket plats och det är så roligt att dom äntligen kommit tillbaka!! :)


JAg har även bokat resan nu!! klockan 13.10 måndag den 12e juli flyger jag till Blekinge!! :D
Funderar på om jag ska göra en sån där lista som jag gjorde förra våren, en lista på alla ställen jag ska till? fast i sommar ska jag väl inte resa lika mycket som förra året. Men jag kan ju göra en lista på vad jag ska göra? får se om jag har tid med en sådan någon dag! :)
Och jag hoppas att ni andra också gör någon typ lista så jag får läsa lite vad ni har för er i sommar :)



Hihi nu snodde jag lite Carros idé och klistrade in en karta. Men jag tycker det var så bra!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-31 13:21:19

haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela