Det är fint att peka.

Publicerad 2010-03-13 18:10:19 i Allmänt,

Förlust med 2-5. Men vi var så, ursäkta, jävla, bra!
Sista matchen och vi spelade på som ånglok! gud, ni missade verkligen något om ni inte var där.
Hanna måste varit bäst på plan, hon kämpade som en jag vet inte vad.
Nu ska vi återhämta oss efter den här tuffa säsongen och samla krafter till hösten.
Då börjar vi på kula ett igen med många nya yngre spelare och vi förflyttar oss ner till division tre.
Bara vi får ihop ett lag. :) 

Nu ska jag ta en dusch och sen äta lax och potatis. Mums vad gott.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, Elin är så förkyld så får se om hon orkar hitta på något. Jag ska ha mysigt iallafall, vem d än blir med. HAha milka ;)






Jag vill till Göteborg. Någon som vill följa med mig?!!

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2010-03-13 19:02:46

vad är det för yngre spelar som ska börja spela?=)

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-03-14 11:54:53

Tänk om Joakim oxå skulle vilja det :P Ta med dig hela gänget ner så kan vi spela laserdome eller beachvolley eller så kan man kolla fröööölunda, nu när luleå har åkt ut ;) ne ja skoja bara ! haha:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela