16 Mars 2010

Publicerad 2010-03-16 22:42:06 i Allmänt,

Ledarutbildningen var rolig, som vanligt. Det går inte att förklara för er andra som inte gått där men det är bara så sjukt kul, haha Amanda håller inte med mig men men ;p

Sen skulle Emil på skidträning, så då tänkte jag passa på att följa m så hinner jag åka runt spåret medans, men träningen var från sju år och jag tror inte d var någon där som var yngre än tio, tolv kanske tom. Så jag och Emil åkte upp för första backen och sen vände vi och for ner. Låter kanske kort, men det tog sin lilla tid:) och jag hann förfrysa mina fingrar typ:p men sånt är livet. hah

Hann köra en sväng också, när mamma hämtade mig från kyrkanshus. :) (y)

Kollade Desperate Housewives men jag var så sjukt trött så jag somnade i sista reklamen, måste kolla slutet någon annan dag. Nu ska jag gå och sova. Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela