Cause I'm leavin' on monday morning

Publicerad 2010-07-10 20:34:08 i Allmänt,

Jag vet inte vars jag ska börja. Gårdagen var ju.... speciell! minst sagt :p
Efter jobbet for jag och Milka till Sjögräs där vi skulle basta. Vi hittade värsta bubbelpoolen, tror vi blev kvar där hela kvällen. Efter elva först for vi in mot byn, var hos Martin pii tills de var dags för dom att kila tillbaka till krogen. Men jag lyckades övertala dom att inte lämna mig ensam ute i natten så d blev ingen krog haha.


Idag började vi först klockan elva, fullt ös-medvetslös! Så var det mellan 12-15. När vi slutade så träffade vi Julia, gulle hon för tusan. Min tid bara försvinner, jag har inte varit med henne o Ellinor lr Elin på jätte länge. Det är jätte trist:( For till Andreas och satt där och spelade Spindel harpan, fuck vilket spel! Det går ju aldrig att vinna.. Sen kom Kero och efter ett tag for vi.
Har sovit på soffan och nu har jag just packat klart väskan. Åker m bussen till Kiruna imorgon,. MISS ME! haha ;)

Nu ska jag kila ut, blir väl inte så sent eftersom vi börjar jobba klockan åtta, men en sväng ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela