Luleå

Publicerad 2010-01-23 11:25:45 i Allmänt,

inte ett inlägg under hela freadgen? det känns galet.

Var som vanligt på Elkedjan, sen Tacos till lunch, men massa saker var slut..
Sen helt plötsligt frågade Milka om jag ville följa med till Luleå, varför inte? Så jag slutade halv tre, for hem och bytte kläder och fixade lite. Sen for vi till lule kl tre.
Hennes mamma skulle på något möte så vi hade några timmar på oss.
Vi sprang fort som attan in på Ur&Penn och kollade efter den där klockan jag velat ha i evigheter, och så var den slut!! :( 
Milka köpte ett nagellack iaf och jag hittade en fin tröja på H&M. Så helt tomhänta kom vi inte hem.
Vi skyndade oss sen till Bion, vi skulle kolla Göta Kanal 3 men det var fullt.. Så vi kollade Snabba Cash. Nja, inte såå bra men den var väl okej. Men inte värd 105 kr!

 

Jaja, har sovit elva timmar inatt också. HAha fy fan vad skönt. Jag har börjat bli lika konstig som alla andra. ;D
Men inatt ska jag vara vaken lite längre. Ska träffa Julia. skulle till henne igår men när vi kom hem kl tolv var jag helt totalt slut!

Puss

Typ enda gången jag hann ta kort under hela dagen. :)

Och när vi var på coop så kom Dan in. Herreminjesus vad han har blivit lång. Nästan lika lång som jag, (okej, jag kanske inte är lång men han har varit kort!) haha!
Sen stannade vi till i Töre också, och så står Johan där. Känns som att jag träffar på honom överallt. kul :)

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-01-23 13:31:43

Får jag vara med er? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela