Monday's coming

Publicerad 2010-02-14 19:05:36 i Allmänt,

På fredag gick jag först till skolan.


Där fick jag veta att enligt Martin var jag inte ett helgon, men med 2 ja klarade jag mig med att det goda sidorna uppväger de dåliga. Haha



På lördag var det marknad i Kiruna så vi var på stan:)

 

Sen var vi och kollade hockey på Lombia.

12 stycken var vi. Fast mina två kusiner svek oss och hejade på Kiruna istället för på Johan som alla vi andra ;)

 



Efter hockeyn hann jag och Sussi med thaimat på Norrmalm :)

Sen skyndade vi oss super mycket till TusenToner där Dennis och The awesome foursome spelade. tyvärr fick jag bara en jätte dålig bild. Men ni får se den iaf(:



Idag vaknade jag och Sussi först klockan elva, vi tog det jätte lugnt. Jag duschade, sen åt vi och hon fixade mitt hår och sminkade mig. Gud så skönt! jag höll på somna.

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-02-14 20:11:31

SV: Då är jag dig evigt tacksam ;) hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela