look around you ♥

Publicerad 2010-02-23 21:40:59 i Allmänt,

Här sitter jag än?  jag har kommit hem från träningen klockan åtta och ändå sitter jag här oduschad och äcklig ännu. haha
Ska göra ett litet ryck alldeles strax och duscha, fika, byta om och borsta tänderna och sen hinna till teven till klockan tio. Jag hinner aldrig kolla tv längre. Känns som att jag förlorat en viktig kompis. haha

Jag är fortfarande som en prinsessa på is. Jag bara flyger fram. U make my day.
Och inte nog med att jag sent kommer glömma gårdagen. Det kommer jag leva länge på!
Ja Emma, ibland kan det vara bra att vara lite töntig och springa som en galen papparazzi efter snygga kändis killar, man blir ganska glad, och det räcker länge ;)

Och idag har jag köpt mina älskade skidor!
Jag fick 1500kr av farmor och farfar så jag kunde köpa dom. För mamma tyckte det var för dyrt m. tre tusen. Så nu betalade dom halva priset var. Tack mamma, jag är tacksam och jag älskar dig! ♥
Sov gott allihopa och kör försiktigt Elin o Johannes. och åk försiktigt pappa. och ha det bra Emma och Johan. O sköt om er alla ni andra också. haha jag är bara för kärleksfull idag va? jag är så glad:) ♥♥♥

Puss

Kommentarer

Postat av: Sis'

Publicerad 2010-02-24 09:26:36

Åhhh, jag vill också ha ett par skidor. Jag kanske får provåka dina? :)

Postat av: Anders

Publicerad 2010-02-24 15:15:21

Tack, jag ska försöka :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela