hemma är bäst ♥

Publicerad 2010-02-21 22:56:36 i Allmänt,

äntligen!! har suttit och försökt komma in här i snart en timme. blogg.se tjorvar hela tiden och kan skita ner sig!


och sen krånglar min mobil också, det går inte att sätta in bilderna från matchen idag lr d få bilder jag tog i helgen. Så ni får vänta tills jag får några fina bilder av Milka.
Tills dess får ni bara en kort förklaring med ord hur min helg såg ut.

Lätt skoldag på fredag, men tråkigt att d inte blev någon IV..
Hem och packade klart och sen for vi till Öjebyn. Plockade upp lite folk i Korpis och några stycken i luleå.
Vi sov på Solander skolan och jag satt och gnällde till Milka och Amanda och undrade vad jag gjorde där.
Det var en självklarhet för mig att åka till Biskopens buckla men nästa år ska jag fundera innan jag åker. Det var verkligen dötrist på fredag med allt folk. Vi pajalabor är nog lite udda, lite tråkiga kanske. haha för enligt mig var allt annat folk så konstiga, dom bara levde om och var allmänt störande. haha så jag trivdes i klassrummet där det bara var vårat folk. haha.
På lördag spelade vi innebandy, vi vann alla tre grupp matcher, men förlorade semin, men då blev det brons match och den vann vi med antingen 5 lr 6 - 0 ;) så vi kom trea. Det är det bästa Pajala någonsin har kommit. haha! :)  vi hann även med bad och prisutdelning. Sen for vi hem till underbara pajala. Borta bra men hemma bäst.

Idag har jag kollat hockey, som säkert halva pajala gjort. och sen har jag hunnit vara och jobba i kyrkan. Vi var även tvungen att sjunga, vi fem ledare. haha men det gick bra.
Jag och Amanda samlade in kollekten också, HAHA säger jag bara åt den gulliga bruden!

Sen har jag kollat filmen Upp med Emil. Den var faktiskt jätte sorglig i början men sen somnade jag så jag missade slutet. hihi   har skypat med Emma och Johan också. :)

 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-02-22 19:27:48

Bara att säga när jag ska skicka! :) Vi är enstöringar i Pajala, men bra är vi förfan. ;)

haha. Och nu har jag uppdaterat min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela