Atjo!!

Publicerad 2010-02-12 21:50:49 i Allmänt,

Jag har nyst hela dagen. säkert 50 ggr, jag lovar!!
Och täppt i näsan är jag också. men jag är i kiruna iallafall, då spelar det andra ingen roll. lr hur? alla älskar vi ju kirrrruna?! ;)
Körde typ tio mil när vi for hit. Sen hade jag muskelknutar mellan skuldrorna haha jag spände mig så mycket.
Var till Sofie och åt och lämnade grejerna och sen for vi och förde henne någonstans, så for vi till Sussi, vi fotade lite med hennes nya systemkamera. jag är såååå avundsjuk.. :(
Sen for hon också iväg på något party, haha ;) och jag for till coop m mamma, Emil och Katti. Handlade massor av godis och dricka och nötter.
Så har jag spelat Fia m. knuff med Emil. Tog säkert en halvtimme för vi bara åt upp varandra hela tiden, lite drygt hah.
Nu ska jag kolla runt lite här, på alla tusentals bloggar jag läser och sen ska jag gå upp och kolla någon film. i min ensamhet. :( haha nej det blir nog mysigt. Kring elva ska vi fara och hämta Emma från flygplatsen. :)

Ni får se bilder på söndag. orkar inte lägga in på den här datorn. fast jag har m. mig sladden, så vi ser ju om jag kan hålla mig imorgon ;)
Så länge får ni en bild på Kiruna (L) ;)

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-02-13 00:24:20

Okej, för det första: vad gör man i Kiruna? För det andra: hur kan man älska Kiruna? Går det överhuvudtaget? Jag är tveksam :P hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela